معرفی ۴ مدل از بهترین مارک های بخارشوی در بازار

معرفی ۴ مدل از بهترین مارک های بخارشوی در بازار

بخارشوی خوبه یا نه؟

بخارشوی دستگاهی است که با استفاده از آب و بدون نیاز به هیچ گونه مواد شوینده ای کار می کند. نحوه کارکردن بخارشوی بدین گونه است که آب را داخل مخزن بخارشوی می ریزند و دستگاه با استفاده از المنت های حرارتی آب را به بخار تبدیل می کند. بخار دستگاه روی سطح مورد نظر شما پرتاب می شود و آن را به بهترین نحو تمیز می کند. از جمله مهم ترین مزایای یک بخارشوی می توان به عدم نیاز به مواد شیمیایی و کاهش میعان آب اشاره کرد. شاید برخی از افراد با خود بگویند با وجود جاروبرقی چرا باید بخارشوی بخریم و این دستگاه چه کاربردی در نظافت منزل دارد؟ تمیز کردن درز کاشی ها، پنکه های سقفی، کلیدهای روشنایی، دستگیره ها، اجاق گاز، صفحه گریل، ضدعفونی کردن قفس حیوانات خانگی، تمیز کردن مبلمان فضای باز، یخچال فریزر، تشک، اسباب بازی، ماشین و … همگی جزء کاربردهای بهترین مارک بخارشوی به حساب می آیند.

عزیزانی که تصمیم به خرید بخارشوی گرفته اند پیشنهاد می کنیم محصول خود را از یک مارک معتبر خریداری کنند. ما در این متن تعدادی از بهترین و پرفروش ترین مارک های بخارشوی را به شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کنید و سالیان زیادی از آن استفاده نمایید. جدا از معرفی بخارشوی، یک فروشگاه اینترنتی معتبر را جهت خرید بهترین دستگاه بخارشوی به شما معرفی می کنیم که مشتریان ما از خدمات و کیفیت محصولات این سایت بسیار رضایت داشتند. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا از جمله معتبرترین فروشگاه ها در سطح استان آذربایجان غربی است که شما می توانید بخارشوی مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از آن جا خریداری کنید.

خرید بخارشوی ۱۶ کاره پرشیا فرانسه مدل ۹۵۷

پرشیا فرانس یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی تولید بخارشوی می باشد و بخارشوی ۱۶ کاره پرشیا مدل ۹۵۷ با اختلاف زیاد یکی از پرفروش ترین بخارشوی های موجود در بازار می باشد. این محصول دارای توان مصرفی ۲۵۰۰ وات است و فشار بخاری برابر با ۴ بار تولید می کند. مخزن آب این دستگاه ۱.۵ لیتر است و جنس محفظه ی آب آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بخارشوی پرشیا فرانسه تنها در عرض ۱۰ دقیقه آماده به کار می شود و تا ۴۵ دقیقه به طور پیوسته قابلیت بخاردهی دارد. این محصول با توان و فشار بخار بالایی که دارد برای تمیز کردن کف، شیشه، دیوار، پرده، مبل، پنجره و … بسیار مناسب است. از جمله مهم ترین مزیت های بخارشوی پرشیا مدل ۹۵۷ می توان به ۱۶ عدد لوازم جانبی اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید جاهای مختلفی را در سریع ترین زمان ممکن تمیز کنید.

قیمت بخارشوی ۱۶ کاره پرشیا فرانسه در مقایسه با مارک های دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که محصولات پرشیای فیک نیز در بازار موجود است که با قیمت ارزان تر به فروش می رسند به همین دلیل خرید خود را در یک فروشگاه اینترنتی معتبر ثبت کنید. این محصول را می توانید با ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا با گارانتی معتبر ۱۸ ماهه خریداری کنید.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخارشوی ۱۶ کاره پرشیا فرانسه مدل ۹۵۷ روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

معرفی ۴ مدل از بهترین مارک های بخارشوی در بازار

 

بخارشوی برند کیپر آلمان جزء بهترین مارک های بخارشوی

اگر بخواهیم بهترین مارک های بخارشوی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم بدون شک برند کیپر یکی از آن ها است. بخارشوی کیپر مدل SAW-22 یکی از پرفروش ترین مدل های بخارشوی این شرکت است که با طراحی و جمع و جور و وزن سبکی که دارد طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. توان مصرفی این بخارشوی ۱۵۰۰ وات است که ظرف مدت بسیار کوتاهی آماده ی استفاده می شود و شما عزیزان می توانید تمام سطوح منزل خود را با آن تمیز کنید. این دستگاه بدون اینکه نیاز به مواد شوینده داشته باشد می تواند به راحتی تمامی میکروب و ویروس ها را از روی سطوح سخت خانگی از بین ببرد. از دیگر امکاناتی که باعث تسریع در نظافت این بخارشوی شده اند می توان به مخزن آب ۱.۵ لیتر، فشار بخار ۴ بار، روان بودن چرخ ها و … اشاره کرد.

بخارشوی کیپر مدل SAW-22 مجهز به قابلیت چربی زدایی و و رسوب گیری است و برای شستشوی زمین، دیوار، شیشه و … کاملا مناسب است. از دیگر امکانات این دستگاه کلید تنظیم میزان بخار خروجی می باشد که قابلیت تولید بخار مداوم ۴۵-۵۵ گرم در دقیقه را دارد. طول سیم بخارشوی کیپر آلمان ۲.۵ متر است که به راحتی می توانید با استفاده از آن تمام سطوح ها را در کمترین زمان ممکن تمیز کنید. بخارشوی کیپر چون یک برند آلمانی است فیک آن در بازار موجود است به همین دلیل در هنگام خرید آن حتما از فیک نبودن آن اطمینان داشته باشید. قیمت بخارشوی keeper در مقایسه با مارک های دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا خریداری کنید.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخارشوی برند کیپر آلمان روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

بخارشوی ۱۸۰۰ وات نانیوا مدل NS-6500

عزیزانی که قصد خرید بخارشوی ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت را دارند پیشنهاد ما به آن ها خرید بخارشوی ۱۸۰۰ وات نانیوا مدل NS-6500 می باشد. برند نانیوا در زمینه ی تولید بخارشور بسیار موفق عمل کرده است و مصرف کنندگان از آن رضایت کامل دارند. حجم مخزن آب این بخارشوی ۱.۵ لیتر است و با توان مصرفی قدرتمند ۱۸۰۰ واتی می توانید مدت زمان زیادی با آن کار کنید. فشار بخار این دستگاه ۳.۵ بار است و می توانید به مدت ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات بخارشوی نانیوا مدل NS-6500 می توان به چراغ نشانگر، سیستم قطع کننده اتوماتیک، طول سیم ۱.۵ متر، تولید بخار ۹ دقیقه و … اشاره کرد. این محصول دارای دسته جدا شونده برای حمل و نقل آسان است و همچنین از لوله ی بلند برای تمیز کاری سطوح بهره می برد.

بخارشوی نانیوا ۶۵۰۰ دارای طراحی بسیار شیک و جذابی است و در دو رنگ سفید و آبی، سفید و سبز وارد بازار می شود. اگر از لحاظ قیمت هم این محصول را بررسی کنیم باید بگوییم که در مقایسه با برندهای خارجی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. از دیگر مزیت هایی که این بخارشوی دارد گارانتی معتبر ۱۵ ماهه است به همین دلیل با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخارشوی ۱۸۰۰ وات نانیوا مدل NS-6500 روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

معرفی ۴ مدل از بهترین مارک های بخارشوی در بازار

 

بخارشوی ۲۰۰۰ نانیوا مدل NS-8550 جزء بهترین مارک بخارشوی

از دیگر مدل های بخارشوی شرکت نانیوا که بسیار باکیفیت و قیمت مناسب است می توانیم به بخارشوی نانیوا مدل NS-8550 اشاره کنیم. این محصول با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات و فشار بخار  ۴ بار گزینه ای بسیار مناسب برای تمیز کردن منزل های شما می باشد. جنس بدنه این بخارشور از پلاستیک فشرده ساخته است که در برابر ضربات احتمالی فوق العاده مقاوم می باشد. ظرفیت مخزن آب این دستگاه ۱.۵ لیتر است و همچون از سیستم ضد چکه نیز بهره می برد. قیمت بخارشوی نانیوا مدل ۸۵۵۰ در مقایسه با مدل های دیگر بخارشوی این شرکت ارزان تر است به همین دلیل خرید آن به افرادی که قصد خرید بخارشوی ارزان قیمت را دارند پیشنهاد می شود. از دیگر امکانات این بخارشوی می توان به سیم جمع کن خودکار، سیستم قفل ایمنی، کیف مخصوص سری های دستگاه، گارانتی معتبر ۱۵ ماهه شرکت نانیوا، طول سیم ۲.۳ متر، بخاردهی ۴۵ دقیقه و … اشاره کرد.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخارشوی ۲۰۰۰ نانیوا مدل NS-8550 روی لینک محصول کلیک نمایید.

بخارشوی دستی بلک اند دکر مدل FSS1600

. دستگاه بخارشوی دستی بلک اند دکرمدل FSS1600 را می توان به عنوان یکی از بهترین بخارشو های موجود در بازار معرفی کرد. توان مصرفی این محصول ۱۶۰۰ وات، پیش گرمایش ۱۵ ثانیه، ظرفیت مخزن ۳۵۰ میلی لیتر و ظاهر فوق العاده خاص خود به بازار ارائه می شود. قیمت بخارشوی دستی کوچک بلک اند دکر مدل FSS1600 برتری خاصی را به این محصول داده است. به همین جهت خرید بخارشوی دستی بسیار مقرون به صرفه می باشد. این محصول با توجه به وزن و ابعاد کم خود بسیار خوش دست بوده و قابلیت حمل آسانی را نیز دارا است. استفاده راحت و آسان از این بخارشوی به شما این امکان را می دهد تا بدون دردسر و در کسری از زمان از آن استفاده بهینه را داشته باشید. قدرت بخار بی نظیر، ظرفیت مخزن کافی، بدنه مستحکم، طراحی منحصر به فرد، ولتاژ مصرفی ۲۳۰ ولت و … از دیگر ویژگی های این محصول بی نظیر می باشد.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخارشوی دستی بلک اند دکر مدل FSS1600 روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

شما عزیزان اگر قصد خرید بخارشوی به صورت اینترنتی را دارید می توانید تمام مدل های معرفی شده را در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا با ارزان ترین قیمت بازار خریداری کنید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *