راهنمای خرید بخاری برقی

راهنمای خرید بخاری برقی

خرید بخاری برقی کم مصرف

کم کم داریم به فصل زمستان نزدیک می شویم و هوا رو به سردی است و خرید وسایل گرمایشی الزامی است. در بازار انواع مدل بخاری وجود دارد و شما باید با توجه به نیاز خودتان مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنید. بخاری برقی یکی از پرفروش ترین بخاری ها در بازار است و به دلیل قیمت مناسب و گرمادهی عالی طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل ما در مقاله راهنمای خرید بخاری برقی نکاتی را برای خرید یک بخاری برقی کم مصرف برای شما عزیزان ذکر می کنیم. این مدل از بخاری ها انرژی برق را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند و محیط اطراف را بدین شیوه گرم می کنند. به دلیل این که در مقایسه با سایر بخاری ها ابعاد کوچکتری دارند و فضای کمی را در منزل اشغال می کنند برای اتاق خواب ها بسیار مناسب هستند. مزیت دیگری که بخاری های برقی دارند این است که دودکش ندارند و بسیاری از افراد برای مغازه، اداره، راهرو، پارکینگ، مطب و … از آن ها استفاده می کنند.

همانطور که می دانید برای خرید لوازم منزل به خصوص لوازم برقی باید به نکات زیادی توجه کنید و اطلاعاتی در مورد محصول کسب کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مهم ترین نکاتی را که باید هنگام خرید بخاری برقی کم مصرف به آن ها توجه کنید ذکر می کنیم و همچنین تعدادی از پرفروش ترین و بهترین مارک های بخاری برقی را به شما عزیزان معرفی می کنیم پس تا آخر این متن با ما همراه باشید.

چند نوع بخاری برقی داریم؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم انواع و اقسام بخاری برقی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها برای فضایی مناسب هستند. بخاری های برقی در اندازه های مختلف تولید می شوند و شما باید با توجه به فضای خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. برای مثال اگر فضای شما بزرگ نیست باید بخاری برقی کوچک را خریداری نمایید زیرا با انتخاب بخاری بزرگ فقط انرژی برق را هدر می دهید و بودجه اضافی را صرف خرید بخاری می کنید. البته باید به این نکته هم توجه کنید که خرید بخاری های برقی برای فضاهای بسیار بزرگ مانند پذیرایی کار درستی نیست زیرا با توجه به ابعاد و گرمادهی بخاری های برقی این محصولات فقط برای اتاق خواب های کوچک و راهروها مناسب هستند.

نکته دیگری که در مورد بخاری های برقی وجود دارد این است که بخاری ها با استفاده از فناوری های مختلفی محیط را گرم می کنند به همین دلیل باید قبل از خرید انواع فناوری ها را بررسی کنید و بهترین مدل را برای فضای خود انتخاب کنید. به طور کلی بخاری ها با فناوری های گرمایش همرفتی، گرمایش تابشی، گرمایش Micathermic کار می کنند. شما باید با مشخصات و طرز کارکرد هر کدام از این مدل ها آشنا شوید بعد دست به انتخاب بزنید.

در پاسخ به این سوال که چند نوع بخاری برقی داریم باید گفت که نوع بخاری های برقی بسیار زیاد است. به طور مثال بخاری های برقی را از لحاظ ظاهری می توان به بخاری برقی زمینی، بخاری برقی دیواری، بخاری برقی کوچک، بخاری برقی قرنیزی، بخاری برقی حمامی، بخاری برقی رومیزی، بخاری برقی ایستاده و … تقسیم کرد. اما در هنگام خرید بخاری برقی برخی از فروشنده آن ها را از لحاظ مکانیزم تولید حرارت دسته بندی کرده اند و از شما می پرسند قصد خرید بخاری برقی سرامیکی یا روغنی و یا مادون قرمز را دارید. بخاری های برقی مدل های مختلفی دارند به همین دلیل ما در این قسمت آن ها را اینگونه برای شما دسته بندی کردیم تا بتوانید با توجه به فضای خود بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

 

انواع بخاری برقی

 

هنگام خرید بخاری برقی باید به چه نکاتی اشاره کنیم؟

برای خرید یک بخاری برقی کم مصرف و با کیفیت باید به معیارهای زیادی توجه کنید و تنها به برندهای محبوب و پرطرفدار بسنده نکنید. ما در این قسمت تعدادی از مهم ترین عوامل که باید قبل از خرید بخاری آن ها را بررسی کنید ذکر می کنیم. شما عزیزان هم با توجه به این نکات و فاکتورهای مهم بخاری هایی را که در بازار پرفروش هستند بسنجید و بهترین و مناسب ترین بخاری برقی را برای خود خریداری نمایید.

مصرف انرژی بخاری برقی

با توجه به این که بخاری های برقی با استفاده از انرژی برق کار می کنند شما باید به توان مصرفی دستگاه توجه کنید. در کشور ما انرژی برق یکی از گران قیمت ترین انرژی ها می باشد و اگر مدلی را انتخاب کنید که مصرف برق بالایی داشته باشد شما باید هزینه های زیادی را صرف قبض برق کنید. همیشه بخاری را خریداری نمایید که مصرف انرژی آن A باشد تا مصرف برق کمتری داشته باشید. برای اینکه بدانید مصرف انرژی دستگاه A است به برچسپ انرژی که در پشت محصول قرار دارد نگاه کنید و روی این برچسپ امکاناتی از قبیل میزان مصرف انرژی، ظرفیت گرمادهی و توان دستگاه وجود دارد.

 

راهنمای خرید بخاری برقی

 

اندازه بخاری برقی

درهنگام خرید بخاری برقی باید به ابعاد آن و جایی که می خواهید بخاری را در آن جا بگذارید توجه کنید. زیرا بخاری های خیلی کوچک برای محیط های بزرگ و برعکس مناسب نیست به این دلیل که برای یک مکان کوچک بخاری برقی بزرگ در نظر بگیرید انرژی زیادی از بین می رود و موجب به هدر رفتن انرژی می شود. 

ایمنی و صدای آزاردهنده بخاری برقی 

توجه کردن به صدای محصولات برقی می تواند یک گزینه مهم باشد زیرا هیچ کس دوست ندارد صدای آزار دهنده ای را بشنود. بخاری های فن دار صدای بیشتری نسبت به بخاری های بدون فن دارند و پر سر و صدا تر هستند. نکته بعدی که خیلی حائز اهمیت است ایمن بودن بخاری برقی است. بخاری برقی ها را طوری تولید می کنند تا در برابر حرارت زیاد و آتشسوزی محفوظ بمانند. با استفاده از ترموستات حرارت بخاری برقی ها طوری تنظیم می شود که دمای آن بیشتر از آن چیزی که تعیین شده است نشود. در هنگام خرید باید حتما به نشان استاندارد آنتوجه کنید.

 

نوع کاربرد بخاری برقی

شاید با خود فکر کنید منظورمان از نوع کاربرد بخاری چیست و متوجه نشده باشید. شما باید قبل از خرید بخاری برقی بدانید آن را برای چه فضایی می خواهید و جایی که قرار است بخاری در آنجا قرار بگیرد تعیین شوید. بخاری های برقی مدل های مختلفی دارند و به فرض مثال اگر شما برای حمام می خواهید بخاری بخرید باید بخاری برقی حمامی خریداری کنید. مدل های دیگر مانند بخاری برقی ایستاده یا رومیزی برای اتاق خواب ها مناسب هستند و از آن ها نمی توان برای حمام و جاهای دیگر استفاده کرد زیرا مدل هایی هستند که در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.

بخاری برقی تکسان مدل TK6

بخاری برقی تکسان مدل TK6 یکی از مهم ترین برند ها در زمینه تولید محصولات گرمایشی است که با کیفیت بالا، باعث شده تا خریدی مطمئن را برایتان رقم بزند. بخاری برقی های برند تکسان مصرف انرژی کمی را دارند و باعث میشود تا هزینه های انرژی کاهش یابد. چهار نوع بخاری برقی با اندازه های مختلف از برند تکسان را ما در فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا موجود داریم میتوانید آن ها را به دلخواه انتخاب و خریداری فرمایید. این بخاری برقی یکی از محبوب ترین بخاری برقی های امروزی است بخاری های تکسان بسیار پر قدرت هستند و توان مصرفی بالای را دارند این بخاری مناسب استفاده در محیط های متفاوت است و قابلیت جا به جایی آسان را به شما میدهد. بخاری برقی های برند تکسان قابلیت جا به جایی را برای هر محیطی به آسانی دارند.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخاری برقی تکسان مدل TK6 روی لینک محصول کلیک نمایید.

بخاری برقی ۲۰۰۰ وات آپادانا

بخاری برقی ۲۰۰۰ وات APADANA یکی از خوش فروش ترین بخاری برقی های امروزی است. بخاری برقی آپادانا دارای توان ۲۰۰۰ وات میباشد. این بخاری در سه رنگ مشکی، سفید، قرمز موجود میباشد. این دستگاه قابلیت نصب بر روی زمین و روی میز را دارا است. میتوانید دمای این دستگاه را به راحتی تنظیم فرمایید. بخاری برقی ۲۰۰۰ وات آپادانا وزن سبکی را دارد به راحتی قابل جا به جا شدن است. بخاری برقی ۲۰۰۰ وات APADANA از سیستم قطع کن اتوماتیک برخوردار میباشد. این بخاری برقی از ایمنی بالای برخوردار میباشد و در هنگام واژگون شدن بخاری برقی APADANA به صورت اتوماتیک خاموش میشود. بخاری برقی ۲۰۰۰ وات APADANA از جریان الکتریکی برق انرژی گرمایی را تامین می نمایید. یک دستگاه بسیار خوب برای ایجاد گرمایش محیط است.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز بخاری برقی ۲۰۰۰ وات آپادانا روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

قابلیت تنظیم دما بخاری برقی

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید بخاری برقی قابلیت تنظیم دما یا همان ترموستات می باشد. اگر نتوانید حرارت بخاری را تنظیم کنید هزینه های برق زیاد می شود اما در صورتی که بخاری شما قابلیت تنظیم حرارت داشته باشد شما می توانید با توجه به هوای اتاق آن را تنظیم کنید. پس این نکته هم بسیار مهم است و حتما بخاری را انتخاب کنید که بتوانید دمای آن را تنظیم کنید.

کلید مراقبت از حرارت

این ویژگی یکی از مهم ترین معیارها برای خرید بخاری برقی است و باید حتما بخاری را انتخاب کنید که مجهز به کلید امنیتی یا مراقبت از حرارت باشد. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که بخاری برقی بیش از حد گرم می شود و با استفاده از کلید بخاری خود به خود خاموش می وشد. بخاری به طور اتوماتیک خاموش می شود تا از هر گونه آتش سوزی و برق گرفتگی ناگهانی جلوگیری شود. حتما به این مورد توجه کنید و بخاری را انتخاب کنید که از این امکانات برخوردار باشند تا دچار مشکل نشوید.

تایمر بخاری برقی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بخاری و هیتر برقی وجود تایمر است. بخاری های که مجهز به تایمر هستند بسیار با صرفه تر هستند و برای صرفه جویی در مصرف انرژی می توانید آن را روی تایمر بگذارید. در صورتی بخاری تایمردار خریدید آن را روی زمان خاصی تنظیم کنید و هر موقع به آن نیاز داشتید خودش روشن می شود.

جنس بخاری برقی

برای حفظ امنیت فضایی که بخاری در آن قرار می گیرد باید به جنس بدنه و همچنین نوع سیم آن توجه کنید. اگر جنس بخاری برقی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد ممکن است دچار آتش سوزی و خطرات دیگر شود. به نوع مونتاژ بدنه نیز خیلی توجه کنید و اصلا بخاری را خریداری نکنید که بدنه ی آن خوب مونتاژ نشده است. برخی از مدل ها از پلاستیک محکم و مقاوم تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند پس سعی کنید از این مدل ها خریداری کنید.

 

راهنمای خرید بخاری برقی

 

تعدادی از مهم ترین مزایای بخاری برقی نسبت به سایر مدل ها

همانطور که در بالا گفتیم بخاری های برقی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها مزایای خاص خود را دارند اما ما در این قسمت از مقاله راهنمای خرید بخاری برقی به تعدادی از مزایای مشترک بخاری های برقی می پردازیم که باعث شده اند بخاری های برقی بسیار پرفروش باشند. یکی از مهم ترین دلایلی که بخاری برقی را در میان مردم بسیار پرطرفردار کرده است قیمت بسیار مناسب و به صرفه ی آن ها می باشد. هر کدام از ما در هنگام خرید لوازم منزل اولین چیزی که به آن توجه می کنیم قیمت محصول است و آن را با توجه به بودجه ای که در نظر داریم می سنجیم. بخاری برقی نیز در مقایسه با مدل های دیگر از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است به همین دلیل قیمت مناسب یکی از مزایای آن ها محسوب می شود.

از دیگر مزایای بخاری های برقی می توانیم به قابلیت حمل و جابجایی آسان اشاره کنیم. این بخاری ها در مقایسه با مدل های گازی وزن کمی دارند و به راحتی می توانید آن ها را جابجا کنید. همچنین برخی از مدل ها قابلیت نصب دیوار دارند و می توانید به راحتی می توانید آن ها را روی دیوار نصب کنید و فضایی از اتاق شما اشغال نخواهد شد. بخاری های گازی، نفتی، گازوییلی و … برای تولید گرما به سوخت نیاز دارند اما بخاری های برقی برای احتراق به سوختی نیاز ندارند. بخاری هایی که برای گرمادهی به سوخت نیاز دارند باید برای خروج گازهای تولید شده از دودکش نیز استفاده کنید در حالی که مدل های برقی به دودکش نیازی ندارند. مناطقی مانند برخی از روستا ها که هنوز گاز به آن ها تعلق نگرفته است خرید بخاری برقی بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

معرفی بهترین مارک های بخاری برقی بازار

برای خرید بهترین مارک بخاری برقی باید به معیارهایی که در بالا اشاره کردیم توجه کنید. برخی از افراد تنها به مارک های معروف بسنده می کند و بدون توجه به امکانات و ویژکی های بخاری برقی آن را خریداری می کند. شما باید تمام مشخصات بخاری را بررسی کنید و اگر احساس کردید می تواند جوابگوی نیازهای شما باشد آن را انتخاب کنید. ما در این قسمت از مقاله ی راهنمای خرید بخاری برقی تعدادی از پرفروش ترین بخاری های برقی که را به شما عزیزان معرفی می کنیم. توجه کنید که ما این آمار را با توجه به خرید و رضایت مشتریان آماده کرده ایم و هیچ گونه تبلیغی برای این مارک ها نمی باشد.

راهنمای خرید بخاری برقی آراسته

شرکت آراسته یکی از موفق ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید لوازم گرمایشی به خصوص بخاری های برقی می باشد. این شرکت با خلاقیت کارکنان و همچنین کیفیت بالای محصولات خود توانسته است جایگاه خود را در میان مردم به خوبی حفظ کند. شرکت آراسته در محصولات خود تنوع بالایی دارد و هر فرد می تواند با توجه به فضای خود یک مدل از بخاری های برند آراسته را انتخاب نماید. بخاری های برقی آراسته از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند به طوریکه با بودجه کمتر از یک میلیون می توانید هر کدام از مدل ها را برای خود تهیه کنید. همه ی محصولات این شرکت محبوب و پرطرفدار دارای گارانتی یک ساله هستند و با خیال راحت می توانید اقدام به خرید نمایید.

بخاری برقی فن دار آراسته مدل EFHA2200، بخاری برقی دیواری آراسته مدل WHA-2200، بخاری برقی رومیزی آراسته مدل FHA-2000، شومینه برقی ۲۰۰۰ وات آراسته مدل HFPA2000، بخاری برقی زنبوری آراسته مدل REHA2000، بخاری برقی ساده ۲۰۰۰ وات آراسته از پرفروش ترین مدل های بخاری برقی شرکت آراسته می باشد. در قسمت ذیل مشخصات و قیمت به روز هر کدام از مدل ها را می توانید با کلیک روی آن ها مشاهده کنید و اقدام به خرید نمایید.

بخاری برقی فن دار آراسته مدل EFHA2200 بخاری برقی دیواری آراسته مدل WHA-2200 بخاری برقی رومیزی آراسته مدل FHA-2000
شومینه برقی 2000 وات آراسته مدل HFPA2000 بخاری برقی زنبوری آراسته مدل REHA2000 بخاری برقی ساده 2000 وات آراسته

راهنمای خرید بخاری برقی برفاب

شرکت برفاب فعالیت خود را در ۱۳۶۹ هجری شمسی با تولید کولرهای آبی آغاز کرد و بعد از مدتی دایره محصولات خود را گسترش داد. امروزه این شرکت با ۱۰۰۰ نفر نیروی کار و کارخانه ای با مساحت بزرگ یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در استان چهار محال و بختیاری می باشد. کیفیت محصولات برند برفاب بسیار بالا است و با خیال راحت می توانید هزینه کنید. این شرکت محصولات تولیدی خود را با بهترین قیمت روانه بازار می کند و شما با هر بودجه ای می توانید بخاری برقی برفاب را تهیه کنید. برفاب مدل های مختلفی دارد اما بخاری برقی برفاب مدل ۱۶۰۰، بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000، بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 از پرفروش ترین مدل های بخاری برقی شرکت برفاب می باشد. می توانید قیمت به روز و امکانات این مدل ها را از طریق لینک های زیر مشاهده فرمایید.

بخاری برقی برفاب مدل 1600 بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-3000 بخاری برقی برفاب مدل QH-2800

نتیجه گیری از مقاله راهنمای خرید بخاری برقی

بخاری برقی یکی از محبوب ترین وسایل گرمایشی می باشد که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن اتاق شما را گرم می کند. نسبت به سایر مدل ها، بخاری برقی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است و با کمترین هزینه می توانید محیط خود را گرم کنید. با توجه به اینکه بخاری برقی در مدل های مختلفی در بازار موجود است برخی از افراد هنگام خرید سردرگم می شوند و باعث می شود خرید اشتباه انجام دهند. ما در  مقاله راهنمای خرید بخاری برقی انواع بخاری برقی را به شما عزیزان معرفی کردیم و همچنین مهم ترین نکاتی را که باید برای خرید بخاری برقی رعایت کنید ذکر کردیم. در ادامه تعدادی از بهترین مارک های بخاری برقی را به شما معرفی کردیم که در بازار پرفروش هستند. امیدواریم با توجه به این نکات بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل بخاری برقی را برای خود خریداری نمایید.

دیدگاه کاربران
4 دیدگاه
  • soniaaa ۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۶:۱۹ ب٫ظ

    سلام دمتون گرم پشتیبانی گزینگ کالا وبلاگ خیلی خوبی بود ممنون میشم یه مارک خوب بخاری برقی که تو فروشگاه خودتون هم موجود هست بهم معرفی کنید

    • گلناز ابراهیمی ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب مرسی از شما بابت وقتی که برای مطالعه ی این وبلاگ گذاشتید
      بخاری برقی برفاب و پارس خزر از موجودی های فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا هست برای خرید با ما تماس بگیرید 04446230340

  • ghader67 ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۶:۵۴ ب٫ظ

    سلام بخاری برقی اراسته براب چه فضای مناسب هستش ؟؟؟؟

    • گلناز ابراهیمی ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۹:۲۱ ب٫ظ

      سلام خدمت شما
      بخاری برقی آراسته مدل های مختلفی داره امکانات هر کدوم از مدل ها نوشته شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *