جدیدترین امکانات یخچال های امروزی

جدیدترین امکانات یخچال های امروزی

جدیدترین امکانات یخچال های امروزی

جدیدترین امکانات یخچال های امروزی از جنبه هاي گوناگوني قلبل بررسی هستند. این یخچال ها داراي برتري نسبت به مدل هاي قبلي هستند. از موتور كم مصرف و كم صدا و بدنه استيل باشكوه گرفته تا قابليت اتصال به موبايل و امكان بررسي محتويات آن از راه دور که در این مقاله با این ویژگی یخچال ها آشنا می شوید.

 

جدیدترین امکانات یخچال های امروزی

 

شاید این سوالات برایتان پیش بیاید

  • یخچال خوب باید چه ویژگی وامکاناتی داشته باشد؟
  • تفاوت یخچال های امروزی با یخچال های قدیمی؟
  • چه چیزهای باعث وجه تمایز بین یخچال ها میشود؟
  • چه امکاناتی روی قیمت یخچال ها تاثیر گذار است؟

موتور اینورتر خطی

یکی از مهم‌ترین امکانات یخچال ها یا به عبارت دیگر تغییبرات موجود در یخچال‌های جدید، استفاده از کمپرسور‌های پیشرفته و کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های پیشین است. مزیت اصلی موتورهای خطی اینورتر، استفاده از جریان متناوب و با فرکانس مورد نیاز است. چون کم ‌و زیاد کردن دور موتور، مصرف انرژی و استهلاک کم تری نسبت به حالت سنتی یعنی قطع و وصل پیاپی دارد. در نتیجه‌ استفاده از این فناوری به ‌‌طور کلی هزینه‌ی برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به علاوه به دلیل راه‌ اندازی نرم با آمپر پایین این نوع موتورها، ضربه‌ای به سایر قطعات وارد نمی‌شود .و با صداهای اضافه و استهلاک خیلی کم تری مواجه خواهید بود. موتور خطی اینورتر یکی از قابلیت‌هایی است که هنگام خرید یخچال باید مورد توجه قرار گیرد.

بدنه‌ی تمام استیل

بسیاری از شرکت‌ها در یخچال‌های جدید خود از استیل ضد زنگ در بدنه‌ی دستگاه استفاده می‌کنند.که این ویژگی یخچال جدا از زیبایی در ایزوله کردن یخچال و عدم هدر رفت انرژی اثرگذار است. بدنه‌های تمام استیل حس محصولی باکیفیت و لوکس را القا می‌کنند. این دسته از یخچال‌ها از لحاظ استحکام در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم هستند .و از لحاظ قیمت نیز با نمونه‌ی مشابه و غیر استیل خود تفاوت قیمت دارند. ایرادی که شاید بتوان به این بدنه‌ها گرفت، در ابتدا همین قیمت بالاتر در کنار به جا ماندن اثر انگشت و چربی روی آن‌ها است. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که از مگنت‌های تزیینی استفاده می‌کنید .یا از درب یخچال برای چسباندن یادداشت‌های مختلف با مگنت استفاده می‌کنید باید بدانید که بدنه‌ی تمام استیل مگنت را نمیتواند به خودش بگیرد.

راه حل

برای رفع این مشکلات، شرکت‌های مختلف به جای استفاده از استیل مرغوب و گران ‌قیمت از امکانات فولاد کربن با پوشش مشابه استیل، رنگ یا لمینت یخچال استفاده می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود ضمن پایین آمدن قیمت، ظاهر یخچال شما فرق چندانی با یخچال‌های گران ‌قیمت نداشته باشد. همچنین، امکان استفاده از مگنت را روی این بدنه‌ها خواهید داشت. اما ایرادی بدنه‌های فولاد کربن دارای پوشش این است که نسبت به اجسام تیز مانند چاقو و مداد حساس هستند و به اصطلاح خط می‌افتند. این موضوع در صورتی که کودک در منزل دارید می‌تواند ارزش زیادی به خود بگیرد.

نور پردازی

چراغ‌های داخل یخچال وظیفه‌ی نور پردازی مناسب فضای درونی آن را دارند. اگر نور پردازی داخل دستگاه ضعیف باشد ممکن است در پیدا کردن ظرفی که در انتهای یک ردیف قرار دارد دچار مشکل شوید. معمولا یخچال ‌ها دارای یک لامپ در قسمت بالای فضای داخلی هستند.اما برخی مدل‌ها از چراغ ‌های کناری استفاده می‌کنند و در نتیجه هر طبقه از یخچال به ‌صورت جدا از هم نورپردازی خواهد شد. برخی مدل‌ها هم نورپردازی تئاتری دارند. این یعنی با باز کردن درب یخچال، نور به‌صورت آهسته روشن می‌شود و روشنایی آن کم‌کم زیاد میشود.

قفسه‌های قابل تنظیم و محفظه‌های روی درب

قابلیت تنظیم فضای قفسه ‌ها و امکان استفاده از فضای روی در، این امکان را فراهم می‌کند .که ظرفیت یخچال بالا برود و تا حدودی امکان شخصی‌سازی فضا متناسب با نیاز کاربر وجود داشته باشد. بدین ترتیب از هدر رفت فضاهای اضافه ممانعت به عمل می آید.

آب ‌ریز و یخ ‌ساز

اگر تصمیم به خرید یخچالی مجهز به یخ‌ساز و آب‌ریز بیرونی دارید، حتما به میزان مصرف روزانه خود توجه داشته باشید و آیا وجود چنین امکانی روی درب یخچال را از لحاظ زیبایی می‌پسندید یا خیر. تأمین آب دستگاه نیز باید مد نظر قرار بگیرد. البته مدل‌هایی نیز وجود دارند که دارای مخزن آب برای آب‌ریز هستند که این موضوع هر چند باعث می‌شود نیازی به لوله‌کشی آب نباشد، اما مجبورید تقریبا هر روز آن را لبریز بکنید.

پر کردن اتوماتیک

در آب‌ریزهایی که مجهز به این امکان باشند، می‌توانید ظرف خود را زیر آب‌ریز قرار بدهید و به سایر کارهای خود بپردازید. آب‌ریز ظرف شما را پر می‌کند و پیش از سرریز شدن آب، جریان را قطع میکند.

فیلتر تصفیه‌ی آب

آب‌ریزهای یخچال‌های پیشرفته معمولا به نوعی فیلتر تصفیه‌ی آب مجهز هستند که آب آشامیدنی با کیفیت‌تری به ارمغان می‌آورند. باید توجه داشته باشید داشتن یک آب‌ریز با چنین امکاناتی باعث اشغال شدن فضا روی درب دستگاه شما خواهد شد .طبیعی است که ممکن است کمی از فضای داخلی درب یخچال را ازشما بگیرد.

 

جدیدترین امکانات یخچال های امروزی

 

سرمای انحصاری

با استفاده از این قابلیت بخش‌های مختلف یخچال فریزر روی یکدیگر تأثیر دمایی نمی‌گذارند و به همین جهت بهترین نگهداری از مواد غذایی صورت بگیرد. این ویژگی که اغلب در یخچال فریزرهای پیشرفته با دو کمپرسور دیده می‌شود.مانع تأثیرگذاری هوای سرد فریزر روی مواد غذایی داخل یخچال می‌شود .و با کاهش رطوبت در فریزر و افزایش آن در یخچال می‌شود، به ماندگاری مواد غذایی کمک خواهد کرد.

قابلیت درب دوگانه

این قابلیت باعث می‌شود زمانی که به مواد غذایی مانند بطری‌های نوشیدنی نیاز دارید بدون باز کردن درب اصلی ، درب خارجی را باز کنید. در نتیجه‌ی هدر رفت انرژی کم تر و هزینه‌ی برق مصرفی کم میشود.

تماشای سریع

برخی مدل‌ های یخچال‌ های هوشمند این امکان را به شما می‌دهند که بدون باز کردن درب ی، از طریق صفحه ‌نمایش تعبیه ‌شده روی آن راببینید.و البته به کمک دوربین داخلی، محتویات یخچال را ملاحظه بفرمایید.

یخچال فریزر با کشو نگهداری مواد غذایی تازه

  • دمای کشوی نگهدارنده قابل تنظیم هستند و با توجه به نوع موادی که در آن قرار می دهیداز صفر درجه تا ۴ درجه قابل تغییر است.
  • یک کشوی آن دارای یک محظه مطمئن برای نگهداری کردن از ماهی ، گوشت و دیگر محصولات گوشتی است. هوای سرد از قسمت فریزر به داخل این کشو وارد می شود و باعث ایجاد دمای پایین تری در آن می شود.
  •  یکی از کشوی این یخچال با سامانه رطوبتی قابل تنظیم نه تنها فضای ایده آل و کافی برای نگهداری از میوه ها و سبزیجات فراهم می کند، بلکه آنها را تا مدت طولانی تازه و با طراوت نگه می دارد.

اطلاع از محتویات داخل یخچال

در مورد محتویات داخل یخچال، این نوع محصولات هوشمند به دو روش به ما کمک می‌کنند. اول اینکه می‌توانند در صورت رو به اتمام بودن ماده‌ی غذایی خاصی که در یخچال قرار دارد هشدار دهند. دیگر اینکه به لطف مجهز بودن به دوربین داخلی و اینترنت، حتی زمانی که خارج از منزل هستیم .و مطمئن نیستیم که مثلا شیر در یخچال داریم یا خیر.می‌توانیم از طریق گوشی هوشمند خودمان به دوربین پانورامای داخل یخچال وصل بشویم و موضوع را بررسی بکنیم.

یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS665

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS665 یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات ایکس ویژن میباشد. این یخچال فریزر از ظرفیت بسیار قابل توجه و فناوری های بسیار عالی برخوردار میباشد. مصرف انرژی این یخچال در گروه +A میباشد. یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن دارای ۴ طبقه شیشه مقاوم و ۲ کشو کاملا جادار است. آبسردکن این یخچال به گونه ای است که فضای بسیار کمی را از داخل درب یخچال اشغال می نمایید. این یخچال در رنگ سفید موجود میباشد. یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS665 دارای فیلتر ضد باکتری میباشد، این فیلتر نیازی به تعویض ندارد تا حد زیادی این فیلتر به رفع بوی نامطبوع کمک می نمایید. 

برای مشاهده ی مشخصات و قیمت به روز یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS665 روی لینک محصول کلیک نمایید.

یخچال فریزر دوقلو نیکسان مدل مورانا NF6040DNI

یخچال فریزر دوقلو نیکسان مورانا دارای طراحی چهار درب میباشد جنس طبقات آن شیشه نشکن میباشد قابلیت اتصال به آب شهری را دارا است دستگاه مجهزبه یخساز اتوماتیک میباشد. این یخچال فریزر دوقلو دارای قفل الکترونیکی نمایشگر و سیستم انجماد سریع است یخچال دوقلو از سیستم عیب یاب هوشمند برخوردار میباشد. سبد های محصول از پلاستیک مقاوم است و به راحتی قابل جدا شدن میباشد یخچال دوقلو نیکسان دارای نوار دور درب آنتی باکتریال میباشد. برند نیکسان یکی از برند های مطرح ایرانی است یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی نیکسان میباشد. این یخچال فریزر دوقلو مدل مورانا میباشد. این یخچال دوقلو دارای چهار درب و دارای طراحی زیبا و ابعاد مناسب میباشد. 

برای مشاهده ی مشخصات و قیمت به روز یخچال فریزر دوقلو نیکسان مدل مورانا NF6040DNI روی لینک محصول کلیک نمایید.
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • saye41 ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۴:۳۱ ب٫ظ

    سلام خدمت پشتیبانی فروشگاه گزینگ کالا ،من پارسال یخچال دونار رو از بیرون خریدم که مشکل فنی داره و توش یخ میزنه درش بعد یه مدت به سختی باز وبسته میشه .ممنوم میشم راهنمایی کنید

    • گلناز ابراهیمی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      عزیزم باید با نمایندگی یخچال دونار تماس بگیرید و اگه گارانتی محصول تموم نشده به صورت رایگان می تونید تعمیرش کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *