معرفی ۴ مدل از بهترین مارک های کباب پز بازار

معرفی 4 مدل از بهترین مارک های کباب پز بازار

کباب پز چه مارکی خوبه؟

کباب پز جزء وسایلی است که در هر خانه ای یافت می شود چون که پخت کباب به همان اندازه که بیانگر هنر آشپزی ایرانی است مصداق خلاقیت و اصالت غذاهای لذیذ ایرانی به شمار می رود. برای پخت کباب در فضای باز یا آپارتمان نیاز به خرید کباب پزهای آپارتمانی، گازی و … دارید به همین دلیل ما در این متن تعدادی از بهترین مدل های کباب پز موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم. امکانات کباب پز ها با همدیگر تفاوت دارند و شما باید با توجه به نیازی که دارید یکی از مدل ها را خریداری کنید به همین خاطر در قسمت پایین ویژگی های هر کدام از کباب پز ها را ذکر می کنیم. مدل هایی که در قسمت پایین به شما معرفی کرده ایم بر اساس رضایت مشتریان جزء بهترین مارک های کباب پز خانگی، گازی، آپارتمانی، مسافرتی و … هستند و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

کباب پز پیک نیکی مسافرتی انوار گاز مدل نگین AG-110

اگر به دنبال خرید بهترین مارک کباب پز با ارزان ترین قیمت هستید بدون شک کباب پز پیک نیکی مسافرتی انوار گاز مدل نگین AG-110 بهترین گزینه برای شما می باشد. این محصول با استفاده از گار مایع پیک نیک کار می کند و طرز استفاده از آن بسیار راحت است. ابعاد این کباب پز ۲۵×۱۰×۳۵ سانتی است و وزن سبکی دارد به همین دلیل جابجایی آن کار سختی نیست. پوشش بدنه این محصول لعابی است و در چهار رنگ پرطرفدار مشکی، نقره ای، آبی و قرمز تولید می شود. دارای ۴ عدد شعله جهت کباب پردن گوشت می باشد که جنس آن ها از فلز است و از استحکام بالایی برخوردار است. در دو طرف محصول دسته های چوبی تعبیه شده است و حمل و جابجایی آن را آسان تر کرده است. از دیگر ویژگی های کباب پز پیک نیکی انوار گار مدل نگین می توان به سینی آبریز، توری گریل، گارانتی ۶ ماهه و … اشاره کرد.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز کباب پز پیک نیکی مسافرتی انوار گاز مدل نگین AG-110 روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

 

کباب پز پیک نیکی مسافرتی انوار گاز مدل نگین AG-110

 

کباب پز گازی ایستاده دو طرفه LEZZET

کباب پز گازی ایستاده دو طرفه LEZZET از دیگر مدل هایی است که می توان به عنوان بهترین کباب پز خانگی موجود در بازار معرفی نمود. جنس بدنه ی این محصول از ورق گالوانیزه می باشد و پوشش بدنه آن لعابی است. این کباب پز از طراحی زیبایی برخوردار است و با رنگ نقره ای و استیلی که دارد با تمام لوازم آشپزخانه ست می شود. کباب پز گازی لیزیت مجهز به ۱۴ عدد طبقه سیخ می باشد و در سریع ترین زمان ممکن می توانید غذای خوشمزه برای مهمانان خود تهیه کنید. در قسمت پایین کباب پز یک سینی آبریز مشاهده می کنید که جهت نظافت دستگاه بسیار کاربرد دارد. ابعاد این محصول ۵۰×۳۲×۳۲ سانتی متر است و مجهز به یک دستگیره در قسمت بالا می باشد به همین دلیل حمل آن بسیار آسان است. از دیگر مزایای این کباب پز که باعث شده بسیار پرفروش باشد گارانتی معتبر ۲۴ ماهه است که در صورت هر گونه مشکل می توانید با نمایندگی در ارتباط باشید.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز کباب پز گازی ایستاده دو طرفه LEZZET روی لینک محصول کلیک نمایید.

 

کباب پز گازی ایستاده دو طرفه LEZZET

کباب پز ذغالی تاشو انوار گاز مدل ستاره

آن دسته از عزیزانی که قصد خرید بهترین مارک کباب پز برای ویلا، خانه باغ و فضای باز را دارند اما نمی خواهند بودجه زیادی صرف خرید آن کنند کباب پز ذغالی تاشو انوار گاز بهترین گزینه برای آن ها می باشد. این محصول تاشو است و ابعاد آن ۳۰×۳۳×۵۰ سانتی متر می باشد به همین دلیل حمل و جابجایی آن بسیار راحت است. جنس بدنه کباب پز منقلی انوار گاز مدل ستاره از فلز می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. این محصول در ۴ رنگ پرطرفدار قرمز، سورمه ای، مشکی و نقره ای تولید می شود و با توجه به سلیقه ی خودتان می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. این کباب پز دارای پایه است و به راحتی روی هر سطح می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به گارانتی ۶ ماهه شرکت انوار گاز اشاره کرد که در صورت مشکل می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

 

کباب پز ذغالی تاشو انوار گاز مدل ستاره

 

کباب زن دستی آرکا بدنه آلومینیومی

با اینکه این محصولی که می خواهیم به شما معرفی کنیم کباب پز نیست اما برای آن دسته از افرادی که به غذاهای کبابی علاقه دارند بسیار کاربرد دارد. کباب زن دستی آرکا دارای بدنه ای آلومینیومی می باشد و از طراحی زیبایی برخوردار است. این محصول دارای یارهای مخصوص و استاندارد جهت درست کردن کباب کوبیده می باشد و برای غذاهایی همچون کباب تابه ای، کتلت و … نیز کاربرد دارد. دارای یک عدد دستگیره ی آلومینیومی با طراحی آرگونومیک می باشد که به راحتی می توانید آن را به طرف پایین فشار دهید. با این فشاری که به کباب و سیخ وارد می شود باعث می شود کباب حالت چسبندگی به خود پیدا کند و به هیچ عنوان روی منقل یا کباب پز نمی افتد. این کباب زن دستی دارای پایه های ضد لغزش می باشد و به هیچ عنوان در هنگام کار حرکت نمی کند. ابعاد آن ۲۷×۱۴×۶ سانتی متر است و وزن آن ۱.۳۰۰ کیلوگرم است و حمل و جابجایی آن بسیار راحت می باشد.

برای مشاهده ی امکانات و قیمت به روز کباب زن دستی آرکا بدنه آلومینیومی روی لینک محصول کلیک نمایید.

کباب زن دستی آرکا بدنه آلومینیومی

قیمت یک کباب پز به چه مواردی بستگی دارد؟

مطمئنا همه ی ما اولین نکته ای که در هنگام خرید لوازم آشپزخانه به آن توجه می کنیم قیمت محصول می باشد. قیمت یک کباب پز به معیارهای زیادی از جمله جنس بدنه، تعداد شعله یا ناودان، ایستاده یا زمینی، نوع سوخت، تعداد سیخ، دستگیره و پایه، وزن و ابعاد، سینی چکه گیر، گارانتی و … بستگی دارد. شما عزیزان برای اینکه بتوانید یک کباب پز با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب خریداری کنید بودجه ی خود را مشخص کنید. سپس با توجه به مقدار بودجه ای که در اختیار دارید بهترین مدل ها را انتخاب و از میان آن ها دست به خرید بزنید. ما برای خرید کباب پز به شما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا معرفی می کنیم که جزء معتبرترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور می باشد. این فروشگاه انواع کباب پز را با نازلترین قیمت بازار و ضمانت معتبر به مشتریان عزیز ارائه می کند و می توانید با خیال راحت خرید خود را در آنجا ثبت نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *